גט איט

גט איט
קניון וירטואלי (יבנה)
טלפון: 0777779595
פקס: 0777779594
כתובת: העצמאות 59 יבנה
אתר: http://www.getit.co.il/
מספר חוות דעת ציון ממוצע של חוות הדעת מהירות משלוח שירות לקוחות נוחות ביצוע הזמנה
4

רכשת מוצר ב- גט איט? שלח את חוות דעתך על החנות!

4 חוות דעת נמצאו - מציג עמוד 1 מתוך 1

דירוג: store rating
תאריך: יום חמישי 21 אוגוסט 2014
מהירות משלוח: store-rating
שירות לקוחות: store-rating
נוחות שימוש: store-rating
תיאור חווית הקניה

אל תתקרבו לחנות הזו בחיים!!! שירות לקוחות מזעזע!!!!!! התעלמות מבקשה לביטול הזמנה. חוסר טיפול בפניות. אפילו פוסט בפייסבוק מחקו כדי שלא יפורסם. אין סיכוי שאקנה שם שום ואזהיר את כל מי שרק אפשר. עשו לעצמכם טובה והימנעו. לא שווה את הכסף!


המוצר:

מכונת כביסה peerless XQG60

דירוג: store rating
תאריך: יום חמישי 21 אוגוסט 2014
מהירות משלוח: store-rating
שירות לקוחות: store-rating
נוחות שימוש: store-rating
תיאור חווית הקניה

ביצעתי הזמנה טלםונית של המוצר בכדי לקבל את כל הפרטים, היה רשום שהטלוויזיה היא מעודפים ולכן בבירור שאלתי שת נציג המחירות אם המוצר לא היה בשימוש או תצוגה ואם הוא מגיע באריזה מקורית ונאמר לי שאכן הו לא מתצוגה ואכן לא היה בשימוש ומגיע באריזה מקורית. לאחר מספר ימי התקשרו אליי מהחברה כדי שאשדרג את המוצר ואז נאמר לי שאני לא אקבל את המוצר באריזה מקורית ואם שני רוצה אוכל לשדרג תמורת 299ש"ח למוצר חדש ומכיוו שהייתי צריך את המוצר באריזה ובדחיפות(הטלויזיה מיעדת כמתנה לאנשים מבוגרים) הסכמתי להוסיף 299 ש"ח. לאחר כשבוע קיבלתי שיחת טלפון ובה נאמר לי שהשליח יגיע מחר אך כדי לקבל את המוצר הנני מחיוב למסור לשליח צילום של תעודת זהות. אמרתי שאינני מוכן לנסור צילום תעודת זהות לשליח עקב חשש לשימןש בו מצד השליח או החברה ואז נאמר לי שלא אוכל לקבל את המוצר. התקשרתי לשירות לקוחות בבקשה לבטל עסקה ושם נאמר לי שתוך 72 שעות ייצרו איתי קשר. בינתיים נשארתי ללא מוצר שהייתי צריך לתת במתנה וללא החזר כספי. כל התהליך התחיל בשקר בנוגע למוצר ועדיין לא הסתיים.


המוצר:

טלויזיה סמסונג  40EH5000

דירוג: store rating
תאריך: יום רביעי 20 אוגוסט 2014
מהירות משלוח: store-rating
שירות לקוחות: store-rating
נוחות שימוש: store-rating
תיאור חווית הקניה

זהירות!!! אין אמת בפרסום של החנות שלא גובים דמי ביטול . למרות שהמוצר הגיע פגום . הם כותבים שלא מחייבים דמי ביטול . אני ביקשתי איסוף עצמי למזגן . התקשרה אלי פקידה והסבירה לי שאני לא אקבל את ההתקנה חינם ואני צריך להוסיף 300 ש"ח משלוח והתקנה . הסכמתי בלית ברירה הם רשמו התקנה חינם וזה כבר לא נכון . הגיע המזגן עם המתקין . המזגן הגיע ללא אריזה ושרוט . כמו משומש . וגם המתקין אמר לי שחבל להתקין אותו הוא לא יעשה את העבודה . בקיצור ביטלתי את הרכישה מתוך כפייה . ושלמתי על זה 250 ש"ח . זה לא הוגן!


המוצר:

מזגן מולר ml9000

דירוג: store rating
תאריך: יום רביעי 16 יולי 2014
מהירות משלוח: store-rating
שירות לקוחות: store-rating
נוחות שימוש: store-rating
תיאור חווית הקניה

רכשתי מסך טלויזיה MULLER בסוף מרץ 2014 כמתנה למשפחה לפסח. הטלויזיה הגיעה פגומה - יש פס שחור במסך כתוצאה מפיקסלים שרופים. היצרתי קשר עם GET IT שזה בעצם שלוחה של חברת אל-כל ותיארתי את הבעיה. הופנתי על ידם לחב' אליהו שיווק שאמורה לתת שירות, שם נאמר לי שיש להחליף טלויזיה "תחזיר אותה לחנות". אחרי זה במשך חודש ניהלתי איתם שיחות, שלחתי אימיילים וכל הזמן המציאו סיפורים אחרים או פשוט התעלמו מפניות ותכל'ס לא נעשה כלום. כעבור חודשיים פניתו למואצה לצרכנות ולקח להם חודש לקבל תגובה כלשהיא מאל-כל. מאז היו מספר שיחות עם הבטחות חדשות ושקרים חדשים (כמו יבוא טכנאי ויחליף לך מסך במקום), נתנו 5 מועדים שונים להגעת טכנאי שכמובן לא הגיע מבלי להודיע. פעם כן הגיע טכנאי ללא מסך חלופי ובלי שום הודעה מוקדמת כאשר אנחנו לא הינו בבית. נכון לעכשיו עברו כארבע חודשים מאז הקניה ואין לנו טלויזיה נורמלית. בקיצור - ראו -הוזהרתם.


המוצר:

מסך טלויזיה מולר 32FLED