bradex

bradex
קניון וירטואלי (חיפה)
טלפון: 048522284
פקס: לא צויין
כתובת: יגע כפיים 10, חיפה
דוא"ל: sales@bradex.co.il
אתר: http://www.bradex.co.il/
מספר חוות דעת
2
ציון ממוצע
1
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות שימוש

רכשת מוצר ב- bradex? שלח את חוות דעתך על החנות!

2 חוות דעת נמצאו - מציג עמוד 1 מתוך 1

דירוג:
תאריך: 01/08/2014
מהירות משלוח: store-rating
שירות לקוחות: store-rating
נוחות שימוש: store-rating
תיאור חווית הקניה

בתאריך 14.7.14 רכשתי דרך האתר גרופון שולחן מודלרי [אוכל] נפתח ל3 מטר במחיר 1590 שקלים במקום 3800 מחברת bradex" רהיטים" בחרתי באיסוף עצמי. בתאריך 1.8.14 ביום שישי הגעתי לחנות " bradex רהיטים" ביוחנן הסנדלר 18 בחיפה הצגנו את עצמנו במספר הזמנה המוכרת לקחה אותנו לחבילת קרטונים שעמדו בפינה ואמרה בבקשה, שמחנו ואמרנו שאנחנו מעוניינים לפתוח לראות את שלמותו ותקינותו של המוצר [הקרטונים היו במצב של כבר פתחו אותם בעבר...] כבר בשלב הזה ראינו את הפרצוף של המוכרת שמשהו "מעצבן או מטריד" אותה הלכה להביא מספריים ופתחתה לנו את הקרטון שפתחנו הכל היה "סגור יפה" תודות לאשתי שהתעקשה שנסיר את "הניילון" הראשוני חשכו ענינו שראינו פשוט סדקים והמוצר פגום! [יש תמונות] הסתכלנו אחד על השני ואמרנו איזה מזל... כמעט נפלנו וכולם מכירים את זה שברגע שיצאת מהחנות לך תוכיח... ברור שיאשימו אותך שזה נפל לך וכו... המוכרת משחקת במשחק "המופתעת" ביקשנו לפתוח את הקרטון השני כי בכל זאת באמת כולנו בני אדם וזה יכול לקרות אני יודע ומכיר לפעמיים בנמל בהובלה נפגעים המוצרים קורה., .פתחנו את המוצר השני ומה אתם חושבים? נכון!!! שוב המוצר פגום באיזה כתם פק ביצור על הפורמייקה . מי פה המוכרת כבר שינתה את הגישה הבינה כנראה שיש לה אנשים שבודקים את המוצר כמו שצריך וכבר פה היחס התחיל להשתנות כמו " אתה קנית מוצר שבחוץ עולה פי 2 מה אתה מצפה" סליחה חוצפנית אם הייתי יודע את זה לא הייתי קונה ולא הייתי בא מראשל"צ עד לפה אתם כבר מבינים שהיה דו שיח שהם מצדיקים את המחיר למוצרים שלהם אבל לא נגמר תוך כדי אמרתי לה בואי נפתח את הקרטון השלישי אולי המזל ישחק לנו פתחנו את הקרטון השלישי ושוב סדק בשולחן שלא נדבר על האיכות שברמה הכי נמוכה שיש נשאר לי לבן ואבק בידיים בקיצור זוועה פה המוכרת כבר התעצבנה בכל זאת לא כיף להיות בסיטואציה הזאת במקומה ואמרה "הכל לא טוב לכם זה קרטון 3 ואין לי יותר קרטונים לפתוח לכם ,תיקחו זיכוי \ביטול וזהו" בשלב הזה אמרתי לעצמי שזה חוצפה רואים שהם מתורגלים במצבים האלה אני קניתי מוצר אף אחד לא אמר לי שזה פגום או באיכות ירודה אחרת לא הייתי קונה ולא לוקח את הסיכון לשרוף חצי יום ונסיעה מראשל"צ [עלות דלק] רציתי שיהיה לי הוכחה לעתיד "המועצה לצרכנות" "אתר גרופון" ולכל דבר שאני יצטרך להוכיח את הטענות צילמנו את הדברים [הספקנו] המוכרת שראתה את זה ממש נלחצה ופחדה ומהר דאגה פיזית לדחוף ולעשות פרובוקציה שלא נצלם ונעוף משם ,לצערי ,התפתחו צעקות ומיד 2 גברים "בעלי החנות" דאגו להגיע מהר ולהעיף אותנו מהחנות תוך כדי דחיפות פיזית [לא רציני] תוך כדי אמירה "חנות פרטית אסור לכם להיכנס" הזמנו משטרה לקחנו את הפרטים האישיים של הצדדים ועכשיו המסע הצרכני הזה שעברנו הנשק הכי טוב זה המדיה החברתית ודרך סיפור המקרה שלי אני יעשה את הכל שעוד אנשים לא יפלו בפח ובטח שלא לתת לעסק כזה שלא ידעו את הנעשה בו . שהגעתי הביתה מול המחשב נכנסתי להרבה אתרים ופשוט אני רואה הכל שלילי לא יאומן כעסתי על עצמי שבדרך כלל אני כן בודק על חנויות אולי בגלל שזה היה דרך גרופון סמכתי יותר זאת נקודת הלמידה האישית שלי לחיים למדתי הרבה היום הזה חשוב לציין שיש לי תמונות להכול והנה לכם קישורים לאתרי ביקורות מהמוכרים בשוק ועוד תעשו חיפוש בגוגל


המוצר

שולחן אוכל bradex דומיניק

דירוג:
שם: שמעון
תאריך: 18/11/2013
מהירות משלוח: store-rating
שירות לקוחות: store-rating
נוחות שימוש: store-rating
תיאור חווית הקניה

שלום לכולם, המנעו מקנייה בחנות הזאת כיוון שהמוצרים שלהם מזוייפים! ב-16.10.13 קניתי כרית AIRMAX דרך האתר BIGDEAL.CO.IL וקיבלתי אותה לאחר קצת יותר משבועיים, כבר מיד שמתי לב שאין לוגו על הקוםסא ושאין תווית על הכרית, הכרית הרגישה כאילו היא עשויה מקלקר או מחומר זול אחר, היא לא הייתה דומה למה שרואים בפרסומת שלה או בחוות דעת שמפורסמות עליה ברחבי הרשת. אבל בטיפשותי החלטתי לתת לה לילה של נסיון, אחרי שעה שלא הצלחתי להרדם פשוט ויתרתי ולקחתי את הכרית הישנה, היום למחרת היה יום שישי כך שאמרתי שאאבקש להחזיר אותה ביום ראשון אבל במהלך יום שישי נודע לי שסבתא שלי אושפזה בבית חולים באוקראינה וכיוון שהיא סבתי היחידה מיד הזמנתי טיסה ליום ראשון (זה עלה הרבה) כיוון שהיא מאוד מבוגרת. לצערי היא נפטרה. בתאריך 14.11.13 חזרתי ארצה ופניתי לBIGDEAL שהפנו אותי לBRADEX, שלחתי להם מייל והסברתי להם את את הסיבה שאני מבקש להחזיר את המוצר ומדוע אני מבקש זאת אחרי 16 ימים, הם שלחו לי תשובה שהמוצר לא מזוייף ושהם היבואנים שלו (לא באמת ציפיתי שהם יודו שזה חיקוי) והם מצטערים אבל הם לא מוכנים לבטל את העסקה. ניסיתי לומר שהמוצר ללא שימוש ויש לי את הקופסא שלו עם השקית מגן של הכרית אבל הם רק אמרו שהם מצטערים אבל הם לא מוכנים לבטל. אני מבין שיש חוקים אבל לכול כלל יש יוצא מהכלל ואפשר להתחשב כי כולנו אנשים בסופו של דבר. האזהרה שלי לכולם היא מאיכות המוצרים שם מציעים, אני "שרפתי" 50 ש"ח על חיקוי זול אז אני מקווה שאף אחד לא "ישרוף" את כספו על חנות החיקווים הזולים הנ"ל. כמובן שיכלתי לשלוח מייל בנושא מוקדם יותר אך היו לי "דברים אחרים על הראש" שקצת "השכיחו" את הכרית. אוכל לציין לטובה רק שענו לי במייל באופן מהיר אבל זהו.


המוצר

כרית AIRMAX RESTFORM AIRMAX